Translate

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Γράμμα από τον Νίκο Τ.( παιδί Ελλήνων τσιγγάνων )



" Πώς νιώθω στο σχολείο ! "
Εγώ όταν πήγαινα στο σχολείο στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, τα παιδιά συνέχεια με κορόιδευαν και με αποκαλούσαν "γύφτο".
Εγώ ήθελα να μένω σπίτι γιατί μόνο εκεί ένιωθα καλά. Δεν ήθελα καθόλου να πάω σχολείο για να με κοροϊδεύουν οι συμμαθητές μου και να με κάνουν να αισθάνομαι μειονεκτικά και να σκέφτομαι γιατί είναι κακό να είσαι τσιγγάνος.
Όμως πέρυσι η κυρία μας τα μάλωσε τα παιδιά πάρα πολύ. Από τότε σταμάτησαν να με κοροϊδεύουν κι εγώ έρχομαι με χαρά στο σχολείο. Μ’ αρέσει πια να έρχομαι στο σχολείο και να συναντώ την κυρία μου και τους συμμαθητές μου Ευχαριστώ κυρία για όλα τα καλά που προσφέρατε και μια παρέα που δεν μου μιλά πλέον άσχημα, σας ευχαριστώ παιδιά .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου